Mobilář.cz » Mobil.cz - Vše o mobilech » Nový šéf O2 se omluvil zákazníkům. Ne vždy se firma chovala fér, říká

Nový šéf O2 se omluvil zákazníkům. Ne vždy se firma chovala fér, říká

Nový šéf tuzemské telekomunikační dvojky Tomáš Budník se v rozhovoru pro úterní Hospodářské noviny omluvil zákazníkům. Podle jeho slov s nimi totiž operátor O2 v minulosti nejednal vždy fér. Za problém označil především složitou fakturaci. Do budoucna chce operátora podle svých slov změnit v moderní firmu zaměřenou na klientelu.Další články k tématu:Novým šéfem O2 bude Tomáš Budník. Chce firmu nastartovat k růstuT-Mobile a O2 začnou sdílet i sítě 2G a 3G. Vodafone zatím stojí bokemO MobilKom se zajímá jeho bývalý šéf, nabídl 20 milionů korun

Importováno: 8. Října 2014 (14:47), Mobil.cz - Vše o mobilech Mobil.cz - Vše o mobilech

Trvalý odkaz: http://mobil.idnes.cz/tomas-budnik-o2-omluva-zakaznikum-dlz-/mobilni-operatori.aspx?c=A141007_145159_mobilni-operatori_LHR#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=mobil&utm_content=main