UE4 android sign packing problem
od Klimekd (Napsal úte 06. led 2015 11:42:45)tak už jsem to vyřešil, problém byl víceméně mezi židlí a klávesnicí protože při několikaterém zkoušení všeho možného a nemožného jsem smazal jeden soubor, ale pak nastalo dalších pár problémů které se podařilo zdárně vyřešit... hra už je uploadnuta na google play ve fázi alfa testování.Ovšem zde nastal další problém při downloadu a nainstalování a spuštění hra ani nenaběhne a spadne bez udání důvodu. Když jsem ji zkoušel v developer modu tak běhala bez problému na Samsung s3 i SE experia. V google developer console v sekci selhání mi to hlásí:Selhání nativního kódu v knihovně /system/lib/libdvm.soKde: /system/lib/libdvm.so (dvmInitClass+399), /system/lib/libdvm.soupřímně řečeno vůbec nevím co s tím protože jak jsem dřív psal hra je dělaná v Unreal Enginu 4 pomocí Blueprintu. Co jsem tak pochopil z hledání na netu tak, že by se mělo jednat o selhání pamětí při spouštění aplikace.Budu rád za každou radu popřípadě mohu zkopírovat celou zprávu z develop console
Importováno: 6. Ledna 2015 (10:42), AndroidForum.cz
Trvalý odkaz: http://androidforum.cz/viewtopic.php?f=192&t=61746#p882773