Komentář: velkým značkám došla šťáva, ty nové neumí probrat haraburdí
Právě skončený veletrh CES ukázal, že ani největší výrobci mobilů nedokáží udržet šílené tempo posledních dvou let. Je to příležitost pro - zatím - menší hráče, kteří už čekají za rohem. Jenže ti zase neví co prodávat, komu to prodávat a jak na sebe upozornit. Další články k tématu:Dřív dělal Polaroid instantní fotky, teď dělá instantní smartphonyMrkající smartphone nebo plovací repro. Sledujte on-line z Las VegasTak krásný smartphone jsme už dlouho neviděli. „Nemá“ rámeček displejeNejhezčí chytré hodinky nestojí moc a fungují i s iPhonemSony má i nemá chytré brýle. Jedny jsou na tenis, druhé překládajíDumpingové ceny smartphonů v USA. Značkové stojí od 500 korun
Importováno: 10. Ledna 2015 (11:07), Mobil.cz - Vše o mobilech