Durex rozjíždí novou kampaň. Budeme posílat kondom jako emotikonu?
Uživatelé mobilních telefonů nám jistě dají za pravdu – poslat smajlíka (emotikonu) je mnohdy rychlejší a efektivnější než napsat více slov. Podle průzkumu společnosti Durex, předního výrobce kondomů, až 50 % dotázaných používá v diskuzích o sexu smajlíky. Je jim to příjemnější. Společnost Durex se tedy snaží, aby společnost Unicode, která je autorem emotikon, vytvořila prvního smajlíka zobrazujícího bezpečný sex. Snaha pomoci světu, nebo marketingová kampaň? Na celou situaci se dá dívat ze dvou pohledů. Rozšíření kondomu mezi emotikony zvedne o této pomůcce bezpečného sexu povědomí spousty uživatelů, což povede k jejich častějšímu využívání (teoreticky). To pomůže zabránit některým případům Příspěvek Durex rozjíždí novou kampaň. Budeme posílat kondom jako emotikonu? byl jako první publikován na Svět Androida.
Importováno: 20. Listopadu 2015 (14:00), SvětAndroida.cz
Trvalý odkaz: http://www.svetandroida.cz/durex-kampan-kondom-201511