Předplatné na výdejní automaty: Jedna kola denně
Prodeje nápojů z automatů vlivem pandemických opatření rychle padají, a silně to firmy cítí třeba v Japonsku. V zemi proto Coca-Cola zkouší bizarní, experimentální postup, aby prodeje částečně oživila. Japonským zákazníkům nabídne měsíční předplatné skrze mobilní aplikaci. Předplatné na nápoje v automatech je nápad, o němž lze oprávněně zvažovat, zda se pohybuje na spektru nápadů zoufalých, nápadů experimentálních nebo nápadů nepochopitelných. Předplatné na automat Zákazníci si budou muset skrze aplikaci Coke On dopřát jeden nápoj denně celý měsíc, přičemž je jedno, který z 340 tisíc automatů v zemi využijí. Služba bude aktivní od května. Automaty Coca-Coly v Japonsku neprodávají jen kolu, ale také kávu a čaj,
Importováno: 18. Března 2021 (15:59), inSmart
Trvalý odkaz: https://insmart.cz/predplatne-na-vydejni-automaty/