LG mění identitu. Chce se víc zaměřit na zákazníky generace Z
Společnost LG oznámila změnu marketingové image Živými barvami a hravou grafikou chce zaujmout mladší zákazníky Korejský výrobce displejů, televizí, domácí elektroniky, a donedávna také mobilních telefonů, představil novou vizuální identitu značky. Změnil font svého sloganu „Life’s Good“ a „Innovation for a Better Life“, nové písmo se mělo údajně inspirovat v některých případech tvarem produktů LG. LG se nyní prezentuje živějšími barvami se snahou upoutat nové/mladší zákazníky. Po novu tak bude používat kromě své charakteristické červené barvy ještě výraznější, svítivější odstín jménem LG Active Red s gradientními prvky. Logo LG zůstává stejné jako doposud. Podle oficiálního tvrzení firmy je nyní hlavním cílem vytvořit ikonickou značku zaměřenou na zákazníky, kterou si oblíbí lidé všech generací, včetně například generace Z. Směřování značky má vycházet ze základních hodnot společnosti LG, kterými jsou prozákaznický přístup, inovace zaměřené na koncové zákazníky a „produkty, které vytváří zábavu a úsměv na tváři“, jak je uvedeno v oficiálních materiálech. Aktuálně […] Přečtěte si celý článek LG mění identitu. Chce se víc zaměřit na zákazníky generace Z
Importováno: 12. Dubna 2023 (10:30), SmartMania.cz
Trvalý odkaz: https://smartmania.cz/lg-meni-identitu-chce-se-vic-zamerit-na-zakazniky-generace-z/