O2 zmodernizovalo zákaznickou linku. Vaše problémy teď vyřeší umělá inteligence
O2 se zaměřuje na kvalitu svých zákaznických služeb Na asistenční lince uvedl operátor speciální hlasovou asistentku Evu poháněnou umělou inteligencí K tomu otevřel v Ostravě své největší call centrum v Česku Operátor O2 značně zainvestoval do svého zákaznického servisu. Celý proces řešení případných problémů na některé z asistenčních linek je ještě více automatizovaný a digitalizovaný. Navíc O2 v Ostravě otevřelo nové zákaznické centrum, největší v Česku, které odbaví notnou část klientských požadavků. Ostravské mega call centrum Nové pracoviště pro 319 zaměstnanců se nachází v širším centru Ostravy, v kancelářském komplexu The Orchard. Operátoři na zákaznické lince zde fungují v 6 hlavních týmech a mají též možnost částečné práce na home office. Obecně jde o další call centrum, jaké O2 již provozuje v Ústí nad Labem, jen větší. Do toho ústeckého se vejde něco kolem 300 zaměstnanců. Do ostravské budovy, jejíž renovace spolkla investici v řádu nižších desítek milionů korun, se […] Přečtěte si celý článek O2 zmodernizovalo zákaznickou linku. Vaše problémy teď vyřeší umělá inteligence
Importováno: 12. Září 2023 (16:30), SmartMania.cz
Trvalý odkaz: https://smartmania.cz/o2-zmodernizovalo-zakaznickou-linku-vase-problemy-ted-vyresi-umela-inteligence/