Mobilář.cz » SmartMania.cz » O2 zmodernizovalo zákaznickou linku. Vaše problémy teď vyřeší umělá inteligence

O2 zmodernizovalo zákaznickou linku. Vaše problémy teď vyřeší umělá inteligence

O2 se zaměřuje na kvalitu svých zákaznických služeb Na asistenční lince uvedl operátor speciální hlasovou asistentku Evu poháněnou umělou inteligencí K tomu otevřel v Ostravě své největší call centrum v Česku Operátor O2 značně zainvestoval do svého zákaznického servisu. Celý proces řešení případných problémů na některé z asistenčních linek je ještě více automatizovaný a digitalizovaný. Navíc O2 v Ostravě otevřelo nové zákaznické centrum, největší v Česku, které odbaví notnou část klientských požadavků. Ostravské mega call centrum Nové pracoviště pro 319 zaměstnanců se nachází v širším centru Ostravy, v kancelářském komplexu The Orchard. Operátoři na zákaznické lince zde fungují v 6 hlavních týmech a mají též možnost částečné práce na home office. Obecně jde o další call centrum, jaké O2 již provozuje v Ústí nad Labem, jen větší. Do toho ústeckého se vejde něco kolem 300 zaměstnanců. Do ostravské budovy, jejíž renovace spolkla investici v řádu nižších desítek milionů korun, se […] Přečtěte si celý článek O2 zmodernizovalo zákaznickou linku. Vaše problémy teď vyřeší umělá inteligence

Importováno: 12. Září 2023 (16:30), SmartMania.cz SmartMania.cz

Trvalý odkaz: https://smartmania.cz/o2-zmodernizovalo-zakaznickou-linku-vase-problemy-ted-vyresi-umela-inteligence/