Apple jako zelený král: v ekologii je daleko před konkurencí
Apple se zavázal, že jeho produkty dosáhnou uhlíkové neutrality do roku 2030 Podle odborníků jsou tato tvrzení přehnaná Přesto se prý snaží mnohem více než ostatní technologičtí giganti Společnost Apple je velice dobře známá odstraňováním potřebného příslušenství, jako jsou například nabíječky či sluchátka, z balení svých produktů, prý z ekologických důvodů. Během keynote nás sice Tim Cook ubezpečuje, kolik takové škrty ušetří místa v balení, ale každému musí být jasné, že pokud si bude chtít zákazník nabíječku dokoupit, bude to znamenat nejen další zátěž pro planetu v podobě dalšího zbytečného obalu, ale i další příjmy pro jablečnou společnost. A ty rozhodně nejsou malé vzhledem k tomu, jak v Cupertinu příslušenství naceňují. Konkrétně se jedná asi o 6,5 miliardy dolarů ročně. Kritika Applu ze strany Greenpeace Před měsícem nizozemská pobočka organizace Greenpeace obvinila Apple z toho, že podporuje rychlou obměnu výrobků tím, že každoročně představuje další. Pokud by prý Cook skutečně […] Přečtěte si celý článek Apple jako zelený král: v ekologii je daleko před konkurencí
Importováno: 17. Října 2023 (15:00), SmartMania.cz
Trvalý odkaz: https://smartmania.cz/apple-jako-zeleny-kral-v-ekologii-je-daleko-pred-konkurenci/