Vzpomínka na Eurotel. Operátor O2 představil nový design a slogan
O2 od května spustí zbrusu nový design značky, který se promítne do komunikace se zákazníky Součástí toho je nový slogan, nová barva i font a čtyři jasně stanovené pilíře firemní strategie Více ze života. Tak zní hlavní slogan operátora O2, se kterým chce vstoupit do přízně zákazníků od května letošního roku. Součástí nové komunikace s veřejností není jen nový claim, ale také mírně upravená modrá barva. V příštích letech se chce operátora zlepšovat v segmentu kyberbezpečnosti, kvality sítě, samoobslužné aplikace a propojení s dalšími značkami PPF Group v rámci platformy Unity. Přečtěte si celý článek Vzpomínka na Eurotel. Operátor O2 představil nový design a slogan
Importováno: 30. Dubna 2024 (13:00), SmartMania.cz
Trvalý odkaz: https://smartmania.cz/vzpominka-na-eurotel-operator-o2-predstavil-novy-design-a-slogan/