Xiaomi okopírovalo kontroverzní reklamu Applu, ovšem s jednou zásadní změnou
Rozporuplná reklama od Applu se dočkala dalšího klonu Tentokrát si původní myšlenku vypůjčila čínská společnost Xiaomi Skrze spot láká na spuštění prodeje smartphonu Xiaomi 14 Civi Reklama společnosti Apple s názvem Crush!, která si odbyla premiéru při představení nových iPadů, poměrně rychle vzbudila značnou kontroverzi. Část společnosti se totiž do giganta z Cupertina obořila, že je neuctivá vůči umění a kreativním oborům, neboť zobrazuje rozdrcení různých nástrojů pro tvorbu umění, na jejímž konci vznikne právě iPad. Ačkoli si v redakci myslíme, že se Apple rozhodně nemá za co omlouvat, neboť šlo o poměrně šikovnou hyperbolu, firma si přesto posypala hlavu popelem, aby předešla zbytečnému rozmazávání celé „kontroverze“. Přečtěte si celý článek Xiaomi okopírovalo kontroverzní reklamu Applu, ovšem s jednou zásadní změnou
Importováno: 24. Května 2024 (06:30), SmartMania.cz
Trvalý odkaz: https://smartmania.cz/xiaomi-okopirovalo-kontroverzni-reklamu-applu-ovsem-s-jednou-zasadni-zmenou/